Nagy erők mozdultak meg azért, hogy Magyarország egyetlen árva eurócentnyi uniós forráshoz se juthasson hozzá - jelentette ki a Fidesz európai parlamenti (EP-) képviselője hétfőn a Kossuth rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában. Deutsch Tamás törvénytelennek nevezte, hogy Brüsszel akadályozza a forrásokhoz való hozzáférést.
Zajlik a 2014-2020-as időszakban finanszírozott uniós projektek zárása és elszámolása, az eddigi adatok alapján Magyarország pénzügyi kerete 95 százalékát használta fel - mondta Navracsics Tibor területfejlesztési miniszter az Országgyűlés gazdasági bizottsága ülésén hétfői meghallgatásán.
Egyre többen állítják már az európai uniós balliberális oldal részéről is, hogy hamarosan kénytelen lesz beadni a derekát az Európai Bizottság és utalni fogja Magyarországnak a nekünk járó forrásokat.
A magyar lakosság négyötöde, de még a baloldali szavazók háromnegyede is egyetért abban, hogy a magyar EP-képviselők hazafias kötelessége, hogy munkájukkal minél több uniós forrást szerezzenek hazánk számára
– derült ki a Real PR 93. a Magyar Nemzethez eljuttatott legfrissebb közvélemény-kutatásából.
Nemcsak Európa békéjét, hanem a világbékét is előmozdítaná, ha Ukrajnával együtt Oroszországot is felvennénk az EU-ba. Ehhez azonban nemcsak a kijevi korrupciót, hanem a brüsszeli korrupciót is föl kellene számolni.
Ahogy most itthon, úgy Isztambulban is három-négy perc leforgása alatt két gólt kaptunk. Ez azt jelenti, hogy letörünk egy bekapott gólnál. Korábbról nem is emlékszem, hogy történt-e ilyen. Nem szabad vert seregként elkönyvelni a bekapott gólt, elvégre még most is volt hátra hatvan perc.
Nagyon sajnálom, hogy Pécs képviselőjeként nemhogy élen járna ennek a beruházásnak a támogatásában, hanem úton-útfélen leköpi és hazudik róla – vágott vissza Latorcai Csaba, a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára Mellár Tamásnak, amikor a Párbeszéd képviselője a Pécsre tervezett ipari parkról beszélt napirend előtti felszólalásában, azt állítva, a kormányzat „valami nagy dobásra készül”, és szerinte akkumulátor-, vagy elektromosautó-gyártás várható, kínai befektetővel.
Janó-Veilandics Franciska reméli, hogy a Fővárosi Közgyűlés elfogadja a javaslatukat, hiszen a gyermekek már amúgy is 14 éves korukig ingyen utazhatnak, a kisgyermekes édesanyák további kedvezménye pedig nem okozna hatalmas veszteséget a Budapesti Közlekedési Központnak. Ezzel szemben nekik segítséget jelentene, ha egy-egy alkalommal, például családi programra vagy ügyintézés esetén ingyenesen utazhatnának.