Kampány indul a mézfogyasztás népszerűsítésére
2018. október 16. 15:43

A mézfogyasztás népszerűsítésére indul hathetes rádiós és online kampány - mondta Bross Péter, az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) elnöke az M1 aktuális csatornán kedden.

A kampány kiemelt rendezvénye lesz a Gyulai méz- és mézeskalács nemzetközi fesztivál, illetve az évek óta megrendezett európai mézes reggeli elnevezésű akció - fűzte hozzá.
Elmondta: Magyarországon évente 25 ezer tonna mézet termelnek, az átlagfogyasztás 70 dekagramm.

Hozzátette, Magyarországon hagyomány, hogy exportra termelik a mézet, napjainkban a megtermelt méz kétharmadát külföldön adják el.

A kampány december elejéig tart az Agrárminisztérium (AM), az OMME, valamint a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Agrármarketing Centrum (AMC) együttműködésével.

20180803:MTI:G0305

20180327:MTI:G0140

MTI
Címkék:
  • Vakulástól látásig
    Mondom, 1998-ban a világ még boldog (?) volt. De eltelt harminc év és most nem vagyunk annyira boldogok. És talán azért nem, mert felébredtünk. Azt nem mondanám, hogy buták voltunk, de mégsem láttunk semmit.
  • Rágalmazás mint politikai művelet
    Egy jelöltet undorító rágalmakkal illetni – ez a „demokrácia” része.
MTI Hírfelhasználó