Szexre buzdítják a dánokat
Egy utazási iroda kedvezményt ad a gyermekvállalás ösztönzésére, amellyel szeretné megállítani a népességfogyást Dániában.
2015. október 2. 14:34

Már a második kampányfilmjével rukkolt elő a Spies Rejser utazási iroda, amellyel szeretné megállítani a népességfogyást Dániában, és persze magának is kuncsaftokat szerezni. Az első klip sikerén felbuzdulva most nem magukat a párokat célozza meg, hanem azokat az anyukákat, akik hiába szeretnének unokázni.

Tedd meg anyáért! című kampányfilm először szomorú képet fest a demográfiai nyomás alatt lévő dán jóléti rendszerről. A gyermekáldás elősegítésére utazást javasol a fiatal pároknak, mivel egy felmérés szerint egy trópusi vakáción a dánok 51 százalékkal nagyobb eséllyel szeretkeznek. A következtetés: az unokára vágyó leendő nagymamáknak be kell fizetniük gyermekeiket egy egzotikus utazásra.

Az utazási iroda a maga részéről azzal kívánja ösztönözni az ilyen célú utakat, hogy akár 1000 korona (134 ezer forint) kedvezményt ad a pároknak az utazás árából. Ezen felül az első száz párnak még egy fakultatív programot is ingyen ad a nyaraláshoz.

A Spies nem először hívja fel magára a figyelmet ötletes kampányfilmjével. A tavaly márciusban közzétett első klipjével több mint 8 millió embert ért el.

origo
  • A nyugat-európai liberálisok vallása a hungarofóbia
    Annyira nem bigottak, hogy ezért a vallásért Husz Jánosként a máglyára menjenek. Nem akarnak mártírok lenni, noha a mártír legyőzhetetlen ellenfél. Az ő vallásuk másról szól. Vallásuk másik fontos rítusa ugyanis: sorakozás a kasszánál.
  • Horror bohózat a párizsi ügyészségen
    Noha maguk a rendőrök sem mernek behatolni a város jó néhány területére, az ügyészség egy sokkal súlyosabb bűncselekménnyel foglalkozik: a német WDR köztelevízió 37 éves munkatársa szerint Giscard d'Estaing a párizsi irodájában rögzített interjú során háromszor is megérintette a fenekét.
MTI Hírfelhasználó