LMBTQ-propaganda fővárosi közpénzből
Karácsonyék az adófizetők pénzéből végzik az érzékenyítést, valamint a gyermekvédelmi törvény elleni hangulatkeltést.
2021. július 29. 13:47

Nem hagyta homoszexuális érzékenyítő propaganda nélkül a fővárosiakat Karácsony Gergely. A főpolgármester egy közpénzből fenntartott podcastcsatornát és az Énbudapestem.hu weboldalt is felhasználta az LMBTQ-propaganda terjesztésére és a gyermekvédelmi törvény elleni hangulatkeltésre. A Budapest Brand fővárosi imázscég a balliberális mainstream-világot tökéletesen kiszolgálja, eközben a jelek szerint hanyagul látja el kötelező feladatait.

„Legyen vége a propagandának” – szólított fel Karácsony Gergely a Pride-on elmondott szónoklatában. Az ominózus mondat azért is érdekes, mert pont a főpolgármester iránymutatására hozták létre a főváros propagandacégét, a Budapest Brand Kft.-t, amelynek egyik honlapja, az Énbudapestem.hu és a hozzá tartozó Facebook-oldal a múlt hétvégén csak úgy öntötte magából az LMBTQ-tartalmakat.

A fővárosi cég egy olyan podcastadást is gyártott, amely az Országgyűlés által egy hónappal ezelőtt megszavazott gyermekvédelmi törvény ellen hangolja a hallgatókat. Bizonygatni próbálják például, hogy miért szükséges melegszervezeteknek az iskolákban a homoszexualitásról felvilágosítást tartani. Mindehhez az első homoszexuális mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesület genderkutatójának és egy transzvesztita előadóművésznek a „szakértelmét” használják fel.

Mindemellett arról is győzködték Budapest polgárait, hogy mindenképpen részt kell venniük az LMBTQ-szervezetek által létrehozott melegfelvonuláson. Sőt, programajánló cikkükben azt írták: „Budapest egy elfogadó város, ahol több szórakozóhely jellemzi magát kifejezetten melegbárként, de vannak speciális klubok, szálláshelyek vagy éppen szaunák is, amelyek a melegek kiszolgálására szakosodtak”.

A fővárosiak „érzékenyítését” ráadásul közpénzből, vagyis a budapestiek vagyonából végzik Karácsonyék.

Lapunk még márciusban közérdekű adatigénylés révén jutott hozzá a Budapest Brand Kft. tervezett büdzséjéhez. Az adatokból kiderült, hogy a főváros az imázscégen keresztül erre az évre koncerteket, részvételi programokat, imázsfilmeket és podcastek tömkelegét tervezte be, holott az év elején még a csúcsán volt a koronavírus-járvány. A cég költségvetéséből ezzel szemben arra lehetett következtetni, hogy az előválasztási-kampány időszakára nem sajnálták a fővárosi cégbe önteni a forrásokat, százmilliókat irányoztak elő különböző imázs- és kampányrendezvények megvalósítására.

Mint ismert, a korábbi Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ olyan kötelező közfeladatokat láttak el, mint a tavaszi és a karácsonyi vásárok vagy a nemzeti ünnepek megrendezése, illetve Budapest turisztikai attrakcióinak a lebonyolítása és népszerűsítése.

A korábbi cégeket azonban összevonták, így alakult meg a Budapest Brand Nonprofit Zrt., amely a korábbi feladatai mellett a városházi politikusok marketing- és közösségi médiamegjelenéseivel is foglalkozik.

Érdemes megemlíteni, hogy a kormány lejáratására szolgáló fővárosi plakátkampány arculatát is a Budapest Brand Nonprofit Kft. tervezte, de készítettek kisfilmet Karácsony Gergely főpolgármesterré választásának az évfordulójára is. Azt a feladatot viszont, hogy a március 15-i nemzeti ünnepen legyen minden híd és főút fellobogózva, sajnos nem sikerült tökéletesen megvalósítani.

magyarnemzet.hu
  • „Mesterterv" – Üldözné a baloldal az adózókat
    Bizonyos, hogy az adórendszerben korszakváltás lenne, mert véget vetnének az elvonások csökkentésének, és ismét beköszöntene az adóemelések időszaka. Ahogy sok minden másban is, ebben is egyetértenek Gyurcsány Ferenc szövetségesei. Ez nem lenne újdonság, miután 2010 előtt is így csinálták.
  • Demokráciaexport után iszlámexport várható világszerte
    Dinamikus Egyesült Államokra lenne szükség. Ehhez képest a jelenlegi elnök csupán egy videóüzenetben emlékezett meg a húsz évvel ezelőtti tragédiáról. Mert így nem veszítette el a beszéd fonalát. Nem tévesztette össze az országokat. Vagy ne adj Isten, nem aludt el.
  • Átadták az újjáépült Lovardát a budai Várban
    Ünnepélyes keretek között átadták az újjáépült Lovardát a Budavári Palotanegyedben pénteken, a kulturális örökség napjai rendezvénysorozat országos megnyitóján, amelyen bejelentették a szellemi kulturális örökség nemzeti jegyzékének új elemeit is.
MTI Hírfelhasználó